Skip to content

کورین ایکشن فلم دی چائلڈ: نئی بوتل، پرانی شراب

Screenshot 2023 12 24 101250
کورین ایکشن فلم دی چائلڈ کا ایک کردار


ہالی ووڈ کی ایکشن فلمیں بہت پہلے سے ہی باہمت اور حقیقت پسندی کو چھوڑ کر حیرت انگیز ایکسائٹمنٹ کی طرف مائل ہو گئی ہیں، جو یقین کی معطلی کی سرحد سے آگے ہے. ایسااس لئے کیا گیا ہے کہ دلچسپ اور مشہور فرنچائزز بنائی جا سکیں،جیسے کہ Screenshot 2023 12 24 092056 اور Screenshot 2023 12 24 092104 جیسی فرنچائزز جہاں ہیرو تقریبا امر ہے۔ لیکن، اس یقین کی معطلی کے ساتھ ساتھ کشیدگی کی معطلی بھی آتی ہے، کیونکہ ایک ایسی بناوٹی دنیا میں کچھ بھی ممکن لگتا ہے، اور اس لئے، کچھ بھی حیرت انگیز نہیں ہوتا۔ اگر ایک ہیرو کو کسی کونے میں پھنسا دیا جائے تو کیا فرق پڑتا ہے، جب وہ اسی کائنات کا حصہ ہے جس میں وہ رہتا ہے اور جس میں اس کی جیت یقینی ہے؟ایسی فلم میں دلچسپی ایک حد تک ہی برقرار رہ سکتی ہے۔

کورین ایکشن فلم : دی چائلڈ

اور اسی صورت حال میں پارک ہون-جونگ کی نئی نیو-نوئر ایکشن تھرلر ریلیز ہوتی ہے جس کا نام the childe - korean movie ہے . یہ تھرلر ایکشن فلم ، فلم ساز اور ناظر دونوں کو گینگسٹرز اور مجرموں کی اصل دنیا میں واپس لاتی ہے ۔ جہاں زندگی اور موت کا مقابلہ برابر کا ہے، جہاں موت بھی اتنی ہی یقینی ہے جتنا کہ زندگی کی فتح ۔ ایک چھوٹے سے وقفے کے بعد جب وہ Screenshot 2023 12 24 092627سیریز کے ٹیلی کائنیٹک سپرنیچرل ڈرامے پر کام کر رہے تھے،پارک کا تازہ کام امریکی ایکشن فلموں کے بے رونق اور بے جان چمک کا مقابلہ کرتا ہے، جس میں مارکو (کانگ تائے-جو) کا کردار ہے، ایک نچلے درجے کا کوپینو باکسر، جو اپنی ماں کی جان بچانے کے لئے سرجری کے پیسے جمع کرنے کے لئے اپنے انجان اور امیر کوریائی باپ کی تلاش میں ہے۔ تھوڑی سی تفتیش کے بعد، مارکو کو یہ پتا چلتا ہے کہ اس کا باپ بھی مرنے والا ہے، اور وہ ان لوگوں کا سامنا کرتا ہے جو کوریائی انڈروورلڈ میں اس کے خاندان کے دشمن ہیں۔

جلد ہی، مارکو کو نوبلمین (کم سیون-ہو) سے ملتا ہے، جو ایک نیم سوسائیوپیتھک کنٹریکٹ قاتل ہے اور جس کو مرسڈیز-بینز کی گاڑیاں اور نیا فیشن پسند ہے اور جو ایک مسلسل، تنگ کرنے والی مسکراہٹ کے ساتھ مارکو کو اپنی موجودگی سے پریشان کرتا ہے؛ وہ مارکو کی دنیا میں آتا بھی ہے اور جاتا بھی ہے، ایک خوفناک انداز میں جو مارکو اور فلم دیکھنے والوں کو چونکا دیتا ہے۔the childe - korean movie آپ کو انتظار کی اذیت میں مبتلا نہیں رکھتی، فلم شروع ہونے کے کچھ دیر بعد ہی ، جب فلم کے ناظرین سے مارکو کے کردار کا مختصر تعارف کرا دیا گیا ہوتا ہے، فلم تشدد اور خونریزی کی دلدل میں دھنسنا شروع ہوجاتی ہے، وقت گزرنے کے ساتھ ساتھ اس کی تشدد اور خونریزی بڑھتی جاتی ہے اور فلم کا ناظر فلم کے اختتام اور کہانی کے کلائمکس کے انتظار میں خود کو فلم مسلسل دیکھنے پہ مجبور پاتا ہے۔ خونریزی کے لمحات کے درمیان، مارکو یہ پتا لگانے کی کوشش کرتا ہے کہ آخر اس کی زندگی میں آئے اس بھونچال کی وجہ کیا بنی، کون اسے مارنے کا ارادہ رکھتا ہے، کون اسے بچانا چاہتا ہے، اور اس کا سبب کیا ہے۔

اپنے خوبصورت ایکشن مناظر کے علاوہ، جو فوٹوگرافی کی مہارت اور لڑائی کی ترتیب کے ساتھ بنائے گئے ہیں جو انہیں دلکش بناتے ہیں، یہ ایکشن فلم اس لحاظ سے خاص ہے کہ یہ ایک نئی ایکشن فلم ہے جس میں ایک اچھا پلاٹ اور حیرت انگیز موڑ بھی ہیں۔ لیکن، یہ کوئی ایسی ویسی ایکشن فلم نہیں ہے یہ فلم ایک قابل احترام نیو-نوئر تھرلرز کی روایت میں ڈوبی ہوئی ہے، جو کوریائی اور دیگر زبانوں جیسے کہ انگریزی کی فلمیں، دونوں کی روایتوں کا احترام کرتی ہے۔ فلم نے ان فلموں سے ایک سیدھا اثر لیا ہے جو اس سے پہلے آئی ہیں، لیکن اس کی کامیابی پارک کی صلاحیت میں ہے کہ وہ ایک نئی دنیا بنانے کی بجائے پہلے سے بسی دنیا کو پوری طرح سے زندہ کرتا ہے،— اور اپنے کرداروں کو اس دنیا کی حقیقت پسندی اور اس کے تمام مشکلات اور ناقابل تسلیم حالات کے ساتھ جوڑتا ہے، جس سے وہ ایک ایسا ماحول بناتا ہے جہاں داؤ حقیقی لگتے ہیں، کیونکہ بچنا کسی کے لیے بھی یقینی نہیں ہوتا۔

اس ایکشن فلم کی کہانی ان چند کہانیوں میں سے ایک ہے جہاں فلم کے اختتام تک آپ کرداروں کے انجام کی پیش گوئی کرنے کے قابل نہیں ہوتے۔ اس کی ایک وجہ کم سیون-ہو کی بڑی اسکرین پر نوبلمین کے کردار میں کامیاب ڈیبیو بھی ہے — ایک ہینڈسم، ذہین، پیچیدہ اور وقت آنے پہ بہت ڈراونا کنٹریکٹ قاتل جوکہانی کے بہاو کے ساتھ ساتھ اپنی کینچلی بدلتے ہوئے مارکو کو اس کے مقدر کی طرف دھکیلتا رہتا ہے۔ نوبلمین کے ساتھ، کم اور پارک ناظرین کی امیدوں کو اس طرح سے رخصت کرتے ہیں کہ ایک ایسے کردار کو پیش کرتے ہیں جو پہلے سے موجود تصورات پر قائم ہوتے ہوئے بھی اپنی دائمی موجودگی کے ذریعے ان کو تبدیل کر دیتا ہے، جس کی وجہ سے وہ ایکشن فلم کا اصلی مرکزی کردار محسوس ہوتا ہے۔ اسی طرح، کانگ کے مارکو کی شخصیت بھی ایک سخت، مجبور باکسر کی ہے جو فلم کے بیشتر حصوں میں بھاگتا نظر آتا ہے، لڑائی سے گھبراتا ہے، اور بندوق کو چھونے سے ڈرتا ہے۔

اس ایکشن فلم کا صرف ایک پہلو ہے جس پہ بہت کم توجہ دی گئی ہے اور وہ ہے مارکو کی کوپینو وراثت، جسے امتیازی مذاق اور ایکشن کو آگے بڑھانے کے لئے پلاٹ کی ضرورت کے استعمال کے بہت کم چھیڑا گیا ہے۔ مخلوط النسل لوگوں کے معاشرتی مسائل ایک ایسا حساس موضوع ہیں جس سے شاذ و نادر ہی کسی نے انصاف کیا ہو، شائد یہی وجہ ہے کہ پارک نے اس دلدل میں دھنسنے کی بجائے موضوع کو صرف ہلکا سا چھوا ہے، لیکن اس یہ بھی محسوس ہوتا ہے کہ پارک نے اس مسئلے کی سنگینی کو کم کر دیا ہے، جواسی کہانی کی بنیاد کمزور کر دیتا ہے جس پر وہ پہلے درجے کی ایکشن فلم کا ایک مضبوط،مستحکم سلسلہ بناتا ہے۔

اپنی شیطانی کشش اور نیو-نوئر تھرلرز کی آزمودہ اور سچی روایت پر ایک نیا نقطہ نظر لاتے ہوئے، یہ ایکشن فلم نہ صرف ان فلموں کا احترام کرتی ہے جو اس سے پہلے آئی ہیں، بلکہ ان کے لیے بھی ایک مثال قائم کرتی ہے جو اس کے بعد آئیں گی، کہ کس طرح مانوس کو تازہ کرنا چاہیے۔

یہ بھی پڑھیں، ایک کلاسک فلم، ۱۲ غصیلے آدمی کا ریویو۔

یہ تحریر کاپی نہیں کی جا سکتی ۔ آپ صرف اس تحریر کا لنک شئیر کر سکتے ہیں۔

زحمت کے لئے معافی چاہتا ہوں