Skip to content

فیس بک کو اپنی جاسوسی کرنے سے روکیں: ایک مکمل رہنمائی

فیس بک کو اپنی جاسوسی سے روکیں

فیس بک، جو عصر حاضر کی سب سے معروف سوشل میڈیا سروس ہے، اکثر خبروں میں اپنے منفرد کردار کی وجہ سے چھائی رہتی ہے۔ حالیہ دنوں میں، مارک ذکربرگ کو امریکی سینٹ کی کمیٹی کے سامنے سخت سوالات کا سامنا کرنا پڑا۔ کیمبرج اینالئٹکا کا سکینڈل، امریکی انتخابات میں روسی مداخلت کی مبینہ خبریں، اور فیس بک کا مبینہ کردار – یہ سب موضوعات زیر بحث آئے۔

فیس بک کو اپنی جاسوسی کرنے سے روکیں: آپ کا ڈیٹا آپ کا حق

اس سے پہلے کہ ہم فیس بک کے استعمال کی ذمہ داریوں پر بات کریں، یہ جاننا ضروری ہے کہ خبریں کیسے ہماری سوچ کو متاثر کرتی ہیں۔ ہماری ذمہ داریاں کہا شروع ہوتی ہیں، ہم سے غلطی کہاں ہو سکتی ہے اور ان غلطیوں کا مداوا کیسے کیا جا سکتا ہے، یہ خبر پڑھئے۔ خبر واحد کو معلومات کا مستند ذریعہ نہ سمجھنے والوں کے لئے ایک عدد سکرین شاٹ بھی حاضر ہے،

فیس بک کو اپنی جاسوس کرنے سے روکیں
مارک ذکر برگ کی طرف سے فیس بک کی جانب سے صارفین کا ڈیٹا جمع کئے جانے کا اعتراف

فیس بک کے استعمال کے اثرات: آپ کی رازداری کا معاملہ

فیس بک کے انکشافات نے ہمارے ڈیجیٹل دور کے انٹرنیٹ استعمال کی نوعیت کو متاثر کیا ہے۔ یہ سوال اہم ہے کہ کیا ہماری ذاتی معلومات محفوظ ہیں؟ ان انکشافات کی روشنی میں، ہمیں اپنی ذاتی معلومات کی حفاظت کے لئے مزید چوکس رہنے کی ضرورت ہے۔ فیس بک کے استعمال کے دوران ہمارے ڈیٹا کا کس طرح استعمال ہوتا ہے اور کیسے ہماری سرگرمیوں کی بنیاد پر ہمیں مخصوص اشتہارات دکھائے جاتے ہیں، اس کا گہرا جائزہ لینے کی ضرورت ہے۔ اس سے ہمیں اپنی ذاتی معلومات کو زیادہ مؤثر طریقے سے محفوظ رکھنے کے لئے نئے طریقے سوچنے پڑیں گے۔

فیس بک اشتہارات: آپ کے ڈیٹا کا تجارتی استعمال

فیس بک کے اشتہارات کا مقصد کاروبار کے لئے آمدنی کا ذریعہ بننا ہے۔ یہ ہر کاروبار کا قانونی حق ہے لیکن ہمیں اپنے ڈیٹا کی حفاظت کی تدابیر بھی اپنانی چاہیے۔

فیس بک کو اپنی جاسوسی کرنے سے روکیں: آپ کے اقدامات

فیس بک اشتہارات کا مقصد کاروبار کے لئے آمدنی کا ذریعہ بننا ہے، جو کہ کسی بھی کمپنی کا قانونی حق ہے۔ تاہم، اس سے ہماری ذاتی معلومات کی حفاظت کا سوال بھی پیدا ہوتا ہے۔ فیس بک کے اشتہارات کے ذریعے ہماری سرگرمیوں کو نگرانی کرنے اور ہمیں مخصوص مصنوعات کی تشہیر کرنے کی پالیسیوں پر تنقید ہوتی ہے۔ ہمیں اپنے ڈیٹا کی حفاظت کے لئے مختلف تدابیر اپنانے کی ضرورت ہے تاکہ ہم فیس بک کی جاسوسی سے اپنی پرائیویسی کو بچا سکیں۔ ان اقدامات میں اپنی ترتیبات کو موزوں بنانا، اپنی ذاتی معلومات کا کم سے کم اشتراک کرنا، اور ڈیٹا کی حفاظت کے لئے جدید تکنیکوں کا استعمال شامل ہے۔

فیس بک کو اپنی جاسوسی کرنے سے روکیں:اپنی ذاتی معلومات کو بچائیں

فیس بک آپ کی ذاتی معلومات کو کیسے چراتا ہے اور اشتہارات کے لئے استعمال کرتا ہے؟ کیا آپ کو معلوم ہے کہ فیس بک آپ کی موجودگی، رویے، دلچسپیوں اور خریداری کی عادات کو کیسے نظر میں رکھتا ہے؟ کیا آپ کو پتہ ہے کہ فیس بک کی جاسوسی کا اخلاقی اور قانونی پہلو کیا ہے؟ اس تحریر میں ہم آپ کو بتائیں گے کہ فیس بک کو اپنی جاسوسی کرنے سے کیسے روکا جا سکتا ہے۔ ہم آپ کو وہ طریقے بتائیں گے جو آپ کی ذاتی معلومات کی حفاظت کرنے میں مددگار ہوں گے۔

فیس بک کو اپنی جاسوسی کرنے سے روکیں: آپ کی ذاتی معلومات کیسے چرائی جاتی ہیں؟

فیس بک آپ کی ذاتی معلومات کو آپ کے فون ایپ، میسنجر، ویب سائٹ، اور دوسری سروسز کے ذریعے حاصل کرتا ہے۔ فیس بک آپ کی ذاتی معلومات کو آپ کے پروفائل، پوسٹس، کمنٹس، لائکس، شیئرز، تصاویر، ویڈیوز، چیک انز، گروپس، ایونٹس، اور دیگر اطلاعات سے جمع کرتا ہے۔
فیس بک آپ کی ذاتی معلومات کو آپ کے فون کی لوکیشن، کیمرا، مائیک، کالنڈر، کنٹیکٹس، ایمیلز، ایس ایم ایس، اور دیگر اجازتوں کے ذریعے بھی حاصل کرتا ہے۔ فیس بک آپ کی ذاتی معلومات کو آپ کے فون کی بیٹری، سٹوریج، انٹرنیٹ، اور دیگر تفصیلات کے ذریعے بھی جانتا ہے۔
فیس بک آپ کی ذاتی معلومات کو آپ کے فیس بک کے علاوہ دوسری ویب سائٹس، ایپس، اور گیمز کے ذریعے بھی حاصل کرتا ہے۔ فیس بک آپ کی ذاتی معلومات کو آپ کے فیس بک کے ساتھ لاگ ان ہونے، فیس بک پکسل، فیس بک آڈ نیٹ ورک، اور دیگر طریقوں کے ذریعے بھی جمع کرتا ہے۔

فیس بک کو اپنی جاسوسی کرنے سے روکیں: آپ کی ذاتی معلومات کیسے استعمال کی جاتی ہیں؟

فیس بک آپ کی ذاتی معلومات کو آپ کو بہتر سروسز دینے، آپ کے دوستوں اور خاندان سے رابطے میں رکھنے، آپ کے لئے دلچسپ اور مفید مواد پیش کرنے، اور آپ کی رائے اور تجاویز حاصل کرنے کے لئے استعمال کرتا ہے۔
لیکن فیس بک آپ کی ذاتی معلومات کو آپ کو مخصوص اشتہارات دکھانے، آپ کی خریداری کی عادات کو جاننے، آپ کی دلچسپیوں کو پہچاننے، اور آپ کی موجودگی اور رویے کو نگرانی کرنے کے لئے بھی استعمال کرتا ہے۔
فیس بک آپ کی ذاتی معلومات کو اپنے ساتھی اداروں، شراکت داروں، اور تحقیق کاروں کے ساتھ بھی شیئر کرتا ہے۔ فیس بک آپ کی ذاتی معلومات کو اپنی آمدنی بڑھانے، اپنی مارکیٹنگ کو بہتر کرنے، اور اپنی مصنوعات کو بہتر بنانے کے لئے بھی استعمال کرتا ہے۔

فیس بک کو اپنی جاسوسی کرنے سے روکیں: آپ کی ذاتی معلومات کیسے بچائی جا سکتی ہیں؟

آپ فیس بک کو اپنی جاسوسی کرنے سے روکنے کے لئے کچھ آسان اقدامات اٹھا سکتے ہیں۔ آپ کو اپنی ذاتی معلومات کو کم سے کم شیئر کرنا چاہئے۔آپ کو اپنی پرائیویسی کی ترتیبات کو باریک بینی سے دیکھنا چاہئے۔ آپ کو اپنی پرائیویسی کی ترتیبات کو اپنی مرضی کے مطابق تبدیل کرنا چاہئے۔ آپ کو اپنی پرائیویسی کی ترتیبات کو وقت وقت پر جانچنا چاہئے۔
آپ کو اپنے فون کی اجازتوں کو بھی نظر میں رکھنا چاہئے۔ آپ کو اپنے فون کی اجازتوں کو صرف ان ایپس کے ساتھ شیئر کرنا چاہئے جن کو آپ استعمال کرتے ہیں۔ آپ کو اپنے فون کی اجازتوں کو ضرورت کے مطابق دینا چاہئے۔
آپ کو اپنے فیس بک کے علاوہ دوسری ویب سائٹس، ایپس، اور گیمز کو بھی احتیاط سے استعمال کرنا چاہئے۔ آپ کو ان ویب سائٹس، ایپس، اور گیمز کی پرائیویسی پالیسی اور شرائط و ضوابط کو پڑھنا چاہئے۔ آپ کو ان ویب سائٹس، ایپس، اور گیمز کو اپنے فیس بک کے ساتھ لاگ ان کرنے سے پرہیز کرنا چاہئے۔ آپ کو اپنے فیس بک کا استعمال کم کرنا چاہئے۔ آپ کو اپنے فیس بک کو اکاؤنٹ کو معطل کرنا چاہئے۔ آپ کو اپنے فیس بک کو اکاؤنٹ کو حذف کرنا چاہئے۔

فیس بک کو اپنی جاسوسی کرنے سے روکیں: آپ کی ذاتی معلومات کا اخلاقی اور قانونی پہلو

فیس بک کی جاسوسی کا اخلاقی اور قانونی پہلو ایک بہت ہی متنازعہ موضوع ہے۔ فیس بک کا دعوی ہے کہ وہ آپ کی ذاتی معلومات کو آپ کی اجازت کے ساتھ ہی حاصل اور استعمال کرتا ہے۔ فیس بک کا کہنا ہے کہ وہ آپ کی ذاتی معلومات کو آپ کو بہتر سروسز دینے کے لئے استعمال کرتا ہے۔ فیس بک کا اعتراف ہے کہ وہ آپ کی ذاتی معلومات کو اشتہارات کے لئے بھی استعمال کرتا ہے۔
لیکن بہت سے لوگ فیس بک کی جاسوسی کو ایک خلاف اخلاقی اور خلاف قانونی عمل سمجھتے ہیں۔ وہ کہتے ہیں کہ فیس بک آپ کی ذاتی معلومات کو آپ کے بغیر یا آپ کو دھوکہ دے کر حاصل اور استعمال کرتا ہے۔ وہ کہتے ہیں کہ فیس بک آپ کی ذاتی معلومات کو آپ کے خلاف یا آپ کی مرضی کے خلاف استعمال کرتا ہے۔ وہ کہتے ہیں کہ فیس بک آپ کی ذاتی معلومات کو آپ کی رضامندی کے بغیر دوسروں کے ساتھ شیئر کرتا ہے۔مندرجہ بالا طریق پر عمل کر کے آپ اپنی روز مرہ کی براوزنگ میں تقریبا سارے اشتہارات اور ٹریکرز کو اپنی براوزنگ میں مداخلت سے روک سکتے ہیں۔
یہ یاد رکھئے کہ اگر آپ انٹرنیٹ استعمال کر رہے ہیں تو کسی کو اپنے اوپر نگاہ رکھنے سے روکنے کے لئے کسی بھی قسم کے اقدامات آپ کا حق ہے اور معاملہ جب فیس بک اور گوگل جیسی کمپنیوں کی نگاہ کا ہو، تو صورت حال سنگین ہو جاتی ہے۔فارچیون ڈاٹ کام پر شائع ہونے والی تحریر جس کا لنک اس تحریر کے آغاز میں لے کر بات شروع ہوئی تھی ، اس کی ابتدا کچھ یوں ہوتی ہے:

Mark Zuckerberg, under stern questioning by U.S. lawmakers, said Facebook Inc. collects information on consumers who aren’t registered as users, acknowledging something that’s been reported but not publicly spelled out by the company. “In general we collect data on people who are not signed up for Facebook for security purposes,” Zuckerberg said Wednesday in a hearing about the social network’s privacy practices in Washington before the House Energy and Commerce Committee.

یہ ایسے ہی ہے جیسے آپ کا ہمسایہ آپ پر نظر رکھے۔یہ بات یاد رکھئے کہ فیس بک فون ایپ اور میسنجر آپ کے فون سے کئے جانے والے تمام ٹیکسٹ میسجز حتی کہ فون کالز پر بھی نظر رکھتی ہیں۔ یہاں ، یہاں اور یہاں دیکھیں۔ آپ کے وہ تمام کنٹیکٹس جو فیس بک پر نہیں ہیں، ان کا نام اور فون نمبر بھی فیس بک تک پہنچ جاتا ہے اس لئے یہ تحریر ان  مسائل کا حل پیش کرنے سے قاصر ہے۔ فارچیون ڈاٹ کام کی رپورٹ کے مطابق: 

Facebook builds “shadow profiles” of people who aren’t users by accessing data from inboxes and smartphone contacts of those who are active users, Gizmodo and other publications have reported.

خود فیصلہ کیجئے۔ چند لائکس، شئر اور کچھ تعریفی کلمات کے عوض اپنا کچا چٹھا کسی کو بلا معاوضہ بغیر کسی ہچکچاہٹ کے دے دینا کونسی عقل مندی ہے؟ جزموڈو کے مطابق فیس بک ایپ انسٹال کرنے کے بعد آپ فیسبک کو کس کس چیز کی اجازت دیتے ہیں:

“Everything people do, either on Facebook directly or on sites that have a Facebook ‘Like’ button, reveals information about them to Facebook,” adds Schneier. “That’s an important point: Facebook tracks you even when you’re not on Facebook, because of their extensive surveillance network on sites that link to them.”

اوریہ بھی دیکھئے

There are plenty more examples of how Facebook adds to its user profiles too:

  • Where you’re going:
  • The websites you visit:
  • Your financial status:
  • Status updates you almost post: Facebook can tell when you’re about to write something and then think better of it, as per a 2012 research paper (though the contents of your self-censored musings aren’t logged). If you’re thinking of making a drunken boast or a barbed comment and then think better of it, Facebook sees your indecisiveness.
  • Apps you install:
  • Apps your friends install:
  • When you’re feeling low:
  • Facebook’s other apps:

فیس بک کو اپنی جاسوسی کرنے سے روکیں: براوزر ایڈآنز کا استعمال کریں

کروم اور فائر فاکس استعمال کرنے والے اشتہارات کو بلاک کرنے والے مشہور زمانہ ایڈ آن ایڈ بلاک پلس سے بخوبی واقف ہوں گے۔ اگر استعمال نہیں بھی کیا تو اس کا نام سنا تو ہوگا۔اس ایڈآن کے ڈویلپر نے جب ایک عدد “وائٹ لسٹ” کا آپشن شامل کیا ، کہ جس میں موجود لنکس ویبسائٹس یا اشتہاری ادارے بلاک نہ ہوسکتے تھے تو اس کے رد عمل میں کئی نئے ایڈ آن وجود میں آئے جو کہ اس قسم کے استثناء کے حامی نہ تھے یوں ایڈ بلاکرز کی ایک چھوٹی سی جنگ شروع ہوگئی۔ایڈ بلاکر اور پرائیویسی بلاکر بہت اہمیت کے حامل ہیں۔ شائد آپ اس تحریر کو پڑھتے ہوئے سوچ رہے ہوں کہ ، “لیکن میں کوئی ایسا کام کرتا ہی نہیں کہ مجھے ایڈ بلاکر کی ضرورت پڑے” یا” میری معلومات لے لیں نا ، مجھے کونسا نقصان ہوتا ہے”۔ تو جان لیجئے کہ فیسبک گوگل اور اس جیسی کئی اشتہارات کی آمدنی پر بھی انحصار کرنے والی کمپنیاں آپ کے اسی رویے سے کمائی کرتی ہیں۔

آج میں آپ کو اپنی پرائیویسی محفوظ کرنے کا ایک طریقہ بتا رہا ہوں۔ یہ ذہن میں رکھئے کہ یہ ایڈ آن یا بلاکر یا سکرپٹ اس وقت تک مدد کرتے ہیں جب تک آپ بھی خود احتیاط سے کام لیتے ہیں۔ جس لمحے آپ نے احتیاط کا دامن ہاتھ سے چھوڑا، یہ ایڈآن کسی قسم کی مدد نہیں کر سکیں گے۔بہر حال اگر آپ کروم کو استعمال کرتے ہیں تو یہاں سے یہ ایڈ آن اتار کر کروم میں نصب کرلیں، اور اگر فائر فاکس استعمال کرتے ہیں تو یہاں سے ۔ ایڈ آن کی اپنی ویبسائٹ کے مطابق آپ اسے سفاری براوزر  کے علاوہ مائکروسوفٹ ایج پر بھی نصب کرسکتے ہیں۔ 
ایڈ آن کی تنصیب کے بعد آپ نے اس کی سیٹنگ میں جا کر کچھ تبدیلیاں کرنی ہیں۔
براوزر کی ایڈ آن بار میں نظر آنے والے یو بلاک اوریجن کے آئکون پر کلک کر کے اس ایڈآن کو کھولا جاسکتا ہے اور یہ ایڈآن یوں نظر آئے گا۔

Screenshot 20180414 150613

ماوس کرسر جہاں ہے، اس آئیکون کو کلک کریں گے تو اس ایڈآن کا مینیو کھل جائے گا ان میں جو جو آپشن نیچے والے سکرین شاٹ میں منتخب ہوئے ہیں وہ منتخب کرلیں۔بالخصوص نشان زد آپشن جس کی نشاندہی ایک سرخ رنگ کا تیر کر رہا ہے ، وہ۔

screenshot 7aba6355 b44d 43a3 b47d f66e7d2317ef 2018 04 14 15 09 56

  پہلا مرحلہ مکمل ہوا۔اس کے بعد آپ تھرڈ پارٹی فلٹرز والی ٹیب پر کلک کریں اور ذیل کی  تصاویر کے مطابق آپشن منتخب کریں۔

Screenshot 20180414 151507
Screenshot 20180414 151557

اس کے بعد اگلا اور آخری مرحلہ مائی فلٹرز ٹیب کا ہے۔ ٹیب پر کلک کر کے اس کو منتخب کریں اور پھر اس لنک پر کلک کریں۔ یہ لنک ایک عدد نئی ٹیب میں کھلے گا اور اس پر موجود سب کچھ کو کنٹرول اور اے والی کیز ایک ساتھ دبا کر منتخب کریں اور پھرکنٹرول اور سی والی کیز دبا کر کاپی کریں، ماوس سے کام کرنے والے احباب، اُسی ٹیب میں کسی بھی جگہ دایاں کلک کریں تو ایک مینیو کھلے گا اور آپ اس مینیو میں سلیکٹ آل کو منتخب کر یں اور پھر اسی عمل کو دہرا کر کاپی پر لیفٹ کلک کریں تو سب کچھ کاپی ہو جائے گا۔اب دوبارہ یوبلاک اوریجن کی مائی فلٹرز والی َٹیب پر آ کر اس سب کو پیسٹ کردیں۔ تو آپ کو مائی فلٹرز والی ٹیب میں خالی جگہ یوں پُر ہوئی نظر آئے گی۔

فیس بک کو اپنی جاسوس کرنے سے روکیں

اوپر بائیں جانب اپلائی چینجز والی زرد آپشن پر کلک کریں اور سب کچھ محفوظ ہوجائے گا۔آپ نے نصف سے زیادہ کام کرلیا ہے۔اس کے بعد ایک مرحلہ اور آتا ہے وہ ہے اس ایڈآن کا استعمال اور چونکہ آپ نے ایڈوانسڈ یوزر والا سرخ نشان زد آپشن بھی منتخب کیا تھا تو جب آپ یو بلاک اوریجن کے آئیکون پر کلک کریں گے تو آپ کو کچھ تفصیل نظر آئے گی۔اس تفصیل کا احاطہ اس تحریر کے بس سے باہر کی بات ہے۔ اگر آپ ایڈوانسڈ یوزر آپشنز استعمال کرنے میں دلچسپی رکھتے ہیں تو اس لنک پر تمام تفصیل موجود ہے۔ یہاں سے بھی راہنمائی حاصل کی جا سکتی ہے۔ ایک عدد تصویری راہ نما یہاں پر ملاحظہ کیا جاسکتا ہے۔ مبارک ہو، آپ نے خود کو مختلف قسم کے اشتہارات، ٹریکرز وغیرہ سے محفوظ کر لیا ہے۔ یو بلاک اوریجن کے لئے انٹرنیٹ پہ رضاکاروں کی جانب سے تیار کردہ مختلف کسٹم بلاکنگ لسٹیں بھی موجود ہیں جو آپ کی براوزنگ کو محفوظ تر بنا سکتی ہیں۔

اس موضوع پر آپ کی کیا رائے ہے؟ آپ کوکیا لگتا ہے کہ فیس بک کی جاسوسی کو کیسے روکا جا سکتا ہے؟ آپ کو لگتا ہے کہ فیس بک کی جاسوسی کا یا اسے روکنے کوئی فائدہ بھی ہے؟ آپ اس تحریر پر تبصرہ کر کے اپنی رائے بیان کر سکتے ہیں۔

یہ تحریر کاپی نہیں کی جا سکتی ۔ آپ صرف اس تحریر کا لنک شئیر کر سکتے ہیں۔

زحمت کے لئے معافی چاہتا ہوں